comprobación simple de colisión

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serxoz 2022-05-30 20:34:58 +02:00
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commit c1c1eece39
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entidades/cercado.lua Normal file
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@ -0,0 +1,16 @@
Cercado = {}
function Cercado:new(x, y)
self.sprite = love.graphics.newImage("img/cercado.png")
self.width = self.sprite:getWidth()
self.height = self.sprite:getHeight()
self.x = x-self.width/2
self.y = y-self.height/2
self.speed = 2
return self
end
function Cercado:draw()
love.graphics.draw(self.sprite, self.x, self.y)
end

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@ -1,3 +1,5 @@
require("../lib/helpers")
Ovella = {}
local OvellaMT = {__index = Ovella}
@ -14,7 +16,7 @@ function Ovella:new(id, x, y)
return setmetatable(instance, OvellaMT)
end
function Ovella:update(pastor)
function Ovella:update(pastor, cercado)
-- vector
local X = pastor.x - self.x;
local Y = pastor.y - self.y;
@ -43,6 +45,9 @@ function Ovella:update(pastor)
if distancia < DISTANCIA then
-- movemento
-- FIXME comprobar que non se vai de marxenes e non choca con muros
print(Helpers:CheckCollision(self, cercado))
-- Establece a nova posición
self.x = self.x - dX;
self.y = self.y - dY;
end

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 920 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 2.1 KiB

BIN
img/pastor2.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 920 B

10
lib/helpers.lua Normal file
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@ -0,0 +1,10 @@
Helpers = {}
function Helpers:CheckCollision(entidade1, entidade2)
return entidade1.x < entidade2.x+entidade2.width and
entidade2.x < entidade1.x+entidade1.width and
entidade1.y < entidade2.y+entidade2.height and
entidade2.y < entidade1.y+entidade1.height
end
return Helpers

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@ -1,6 +1,7 @@
require "socket" -- para o tempo en milisengundos
require("entidades/pastor")
require("entidades/ovella")
require("entidades/cercado")
inspect = require 'lib.inspect'
-- configuracion
@ -21,16 +22,14 @@ function love.load()
-- imaxes
background = love.graphics.newImage("img/fondo.png")
cercado = love.graphics.newImage("img/cercado.png")
-- fonte
local f = love.graphics.newFont(12)
love.graphics.setFont(f)
-- entidades
cercado = Cercado:new(width/2, height/2)
player = Pastor:new(width/2, height/2)
-- ovellas con posicios aleatorias
for i=1,OVELLAS do
-- print(i)
math.randomseed(os.time()+i)
@ -55,9 +54,7 @@ function love.draw()
end
-- cercado
cercadoX = (love.graphics.getWidth() - cercado:getWidth()) / 2
cercadoY = (love.graphics.getHeight() - cercado:getHeight()) / 2
love.graphics.draw(cercado, cercadoX, cercadoY)
cercado:draw()
-- pastor
player:draw()
@ -76,7 +73,7 @@ function love.update(dt)
player:update(dt)
-- update ovella object
for i = 1, #ovellas,1 do --itera sobre cada ovella na tabla
ovellas[i]:update(player)
ovellas[i]:update(player, cercado)
end
end